Tuesday, July 18, 2006

i know some of you wont be able to read this but i wanted this to be here too and as thoes of you who cant read this know of most of it
this is more for izzidore... i dont have your email so hope you enjoy it.. its a first draft to my latest production with Chef any comenta will be more then welcom i'm waiting..
אנשים שואלים אותי איך נכנסתי לתחום ה"אפל" הזה של בדס"מ" הם תוהים " איך בחורה אינטלגנטית וחזקה כמוך נותנת למשהו את הרשות לאדם אחר "להשפיל" אותה לקשור אותה לסד ולהצליף בה? את בטח חולה בראש.. סוטה מסוכנת., עברה התעללות בילדותה, צריך לאשפז אותך ודחוף!! כל אחת מאותן תגובות שמעתי כבר בעבר, עוד לפני שהבנתי שזו הסצנה "שלי".
אבל אני קצת ממהרת לפואנטה, אני אנסה לתת קצת רקע על עברי כדי להסביר או להראות שאני הייתי שם הרבה לפני שידעתי איך לקרוא ל"סטייה" שלי.

תמיד אהבתי לזעזע אנשים, לגרום להם להבין שלא כולנו אותו הדבר ויש עוד דרכים להסתכל על העולם, בקיבוץ הקטן שלי הייתי מתאמנת בזעזוע על בני כיתתי שמעולם לא ידעו איך לאכול אותי, לחברי הקיבוץ שהיו מסתכלים עלי בעין עקומה... אז עוד הייתי רגועה יחסית ורוב הפרובוקציות היו בגדר לבוש ודרך מחשבה לא מתפשרת. בגיל ההתבגרות גיליתי דרך חוויותי המיניות הראשונות שאני שונה מרוב הבנות שהכרתי באותו זמן, אם זה בפתיחות שלי לרעיון של ההפרדה בין סקס לאהבה ואם בין ראש פתוח בהרבה ומוכנות לנסות דברים חדשים ושונים. כך גיליתי שספאנקינג משיכות שיער ושריטות לאורך כל הגב הן פשוט דבר ש"עושה" לי את זה! את זה גיליתי בגיל 16 בעזרתם הנדיבה של שני מתנדבים אנגלים שפיתיתי לחגוג איתי. שלא תבינו לא נכון הייה גם סקס ונילי (מה שרוב האנשים עושים כשהם עושים) אבל עדיין העדפתי את התרוממות הרוח בסקס "אחר". כך גם מצאתי את עצמי קשורה למיטתי בגיל 17 עפ"י בקשתי עם בחור אוסטרלי מקסים שידע איך לנצל את גופי העקוד למיטה ולהראות לי בפעם הראשונה איך נראה "המפץ הגדול" שמגיע אחרי אותה אורגזמה ראשונית שאחריה רובנו פשוט מעדיפות להתחבק וללכת לישון. אחרי אותה אורגזמה ראשונה כשאת לא יכולה להימלט מלשונו הפולשנית נמצאים סודות היקום והתהום האפלה של הפחד שלנו לשחרר באמת ופשוט להתמסר לתחושה, לסוד האפל שיש כל כך הרבה יותר ממה שחשבנו/רצינו להאמין. אותו זיכרון ליווה אותי אל תוך הבגרות המינית שלי, אל תוך ההתנסויות שלי שחלקן היו מוצלחות יותר חלקן פחות. היו רגעי פחד ורגעי אושר עילאי. על הדרך למדתי את החוקים. למדתי איך לנווט את בני זוגי למיטה למקומות שאני רציתי להגיע אליהם והיו כאלו שברחו ממני בפחד היו כאלו שניסו לרצות את אותה תאווה שלי להיכבש ע"י אותו יצר קדמוני שנמצא אצלנו למטה בפנים, היו גם כאלו שלימדו אותי דברים נפלאים וחדשים. אני בתור תלמידה טובה אספתי לי קומץ אנשים שידעו שמתחת לאותו פאסון קשוח יש נפש שברירית שמחפשת יד מנחה וחום.
תוך כדי מסעותי בעקבות האהבה הגעתי לאמסטרדם שם גיליתי עולם ומלואו של חופש וצעצועים חדשים, הוספתי ל"חטאי" את התשוקה ללייטקס אותו חומר שעוטף אותך בעור שני קרוב וחם שמחרמן אותך בתחושה הקרובה ביותר להתערטלות פומבית מכיוון שהוא עד כדי כך צמוד לעורך מלטף אותך כמו מאהב רגיש ואוהב. נחשפתי לחנויות לביגוד ואביזרים שפשוט לא ניתן למצוא בארצנו הקטנה. היו גם מערכות יחסים וניליות לגמרי שבהן מצאתי סיפוק שונה מאשר במערכות בדס"מיות ועדיין הרצון שאותו גבר- גבר יקח אותי בכוח שידע לשלוט בי שיתן לי את האפשרות להתמסר לו בטוטאליות! אני מצאתי לי כזה איש, שראה אותי לראשונה בחיי כמו שאני עם הרצון העז לפרוש כנפיים ולנסוק אל על, איש שרואה את הכתר שלי ויודע לתת לי את אותה תחושת בטחון בו, בעצמי במרחב הפרטי שלי -שלו. הוא ראה את הצורך שלי בהתמסרות טוטאלית, הראה לי את הכוח בשחרור. את גבהים אליהם רק שחרור מוחלט מפחד יכול לקחת. אכן חוויה מפחידה להרפות מכל אותם הרגלים שאספנו בדרך מכל אותם משקעים שהחיים הותירו בנו, אמון מוחלט בעצמך ביכולות שלך באותו כתר שיושב לך על הראש ולהיות גאה ומאמינה שגם לך מגיע להיות מאושרת ומשוחררת מאותם כבלים ארציים שכובלים את נשמתך לאדמה.
וכשאני עומדת שם על קצה התהום והוא מחזיק בידי אני עושה את הצעד בעצמי מעבר לאותה תהום שאני יצרתי לעצמי ומגלה עולם חדש ומרגש ולעיתים מפחיד עולם שבו כאב ותענוג צרופים להם יחדיו, שהתעלות הרוח והתפתחות רגשית הם הם המטרה.
תוך כדי אותה הכרות אם אותו האיש אשר כשראה שאני מוכנה לצעד הבא, לקח אותי בפעם הראשונה לדאנג'ן אותו מקום מפגש לכל חובבי הסצנה מקום שבו נוכל להתפרק בחופשיות ודיסקרטיות מקום בילוי שבו נוכל להיות אמיתיים לרצונות שלנו, לפגוש ולהכיר אנשים "כמונו". שם נכבלתי לראשונה לסד העץ הגדול ושם בפומביות אל מול כל מבקרי המקום חוויתי את ה"סשן" הכבד הראשון שלי. הנה אני כבולה בידיי אותן הגשתי לאזיקים ברצון והתרגשות, וברגליי צמודה ומפושקת לקיר ביכולת מינימלית לזוז, ללא אפשרות לראות מאיפה ניחת עלי אותו שוט זנב חתול כולו מעור שחור קלוע. הנה אני שם חשופה, שמלתי מורמת מעל ישבני ח ש ו פה. כולי חסרת אונים מול אדוני ושאר מבקרי המקום, נותנת לו את עצמי על מגש של כסף מתוך כוח ולא מתוך חולשה. כולי שם בשבילו שיעשה בי כרצונו. כולי מלאה התרגשות המתערבלת הפחד מן אותו כאב לא ידוע אשר ינחת עלי מידיו של אדוני האהוב. הנה השוט נוחת עלי בפעם הראשונה כאב צורב את אחורי ושוב נוחת עלי השוט הפעם על ירכי ואין לאן לברוח אני כולי שם חשה לראשונה את אותה התעלות פנימית שבאה משילוב נפלא של כאב צורב ואדרנלין הפועם ברקותי. השוט ממשיך ללטף את גופי בנשיקות כואבות ומתוקות, אני מתמסרת לתחושה מתמסרת לכאב לידיעה שאדוני נמצא שם שומר עלי דואג לי ואוהב אותי מתענג על ההתמסרות שלי אליו על הנתינה שלי את עצמי לו. מדי פעם הוא ניגש אלי מוחה את דמעותי מלטף את פני צובט את פטמותי מנשק אותי. דואג לשלומי בודק שאני רוצה להמשיך. אני רוצה עוד! רוצה לראות עד לאן אוכל להגיע. ה"סשן" נמשך השוט מצליף בי ללא רחמים על אחורי וירכי. אני מרגישה אותו מעביר קוביות קרח על אותם מקומות פצועים מצנן ומרגיע אותם לפני שהשוט ינחת עלי שוב, המוזיקה במקום מעלימה במקצת את זעקותי ונותנת פסקול מדהים לחוויה. אני מרגישה שעווה חמה מטפטפת עלי כולי רועדת מעונג ואושר רואה את אלוהים מחייכת אליי לראשונה מחבקת אותי בהבנה ואושר. אני בשמיים מתערסלת עם הכוכבים.
אני לא יודעת כמה זמן הייתי שם קשורה חשופה כאובה מאושרת. אדוני סיפר לי לאחר מכן בהרבה גאווה שהחזקתי מעמד יותר מרוב האנשים שניסו זאת לראשונה, אני מופתעת מעצמי מתחושת הריחוף שבה אני נמצאת לאחר שאדוני ואחד העבדים משחררים אותי מן הסד, תומכים בי מסתכלים בי בהערצה. אני שם ולא שם מרחפת רועדת מאושרת. גאה בעצמי על שנתתי לאדוני סיבה להתגאות בי ה"סאבית" הנפלאה שלו כולה נרגשת ומאושרת חייה ורואה את הכל בצבעים חדשים שניתנו לה כדי לצבוע את עולמה מחדש בצבעים זוהרים.

מאז אותו הערב אני כבר אישה המודעת לכוחה לעוצמות שלה מתחילה להבין עוד כמה יש עוד ללמוד וכמה גבוה עוד ניתן להגיע. הולכת זקופה וגאה בעצמי ביכולות שלי הרבה יותר פתוחה להתנסויות חדשות אשר אכן הגיעו אבל אותן אני אחלוק עמכם בפעם אחרת..

Syrinx

No comments: